Produkty

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Sklep internetowy Butik Lariss , działający pod adresem:  Białobrzegi ,26-800, prowadzony jest przez Ewę Dąbrowską , z siedzibą przy Ul. Jana Brzechwy 36, działający pod numerem NIP: 798-148-41-58, REGON: 522545356.

2. Niniejszym regulamin sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Butik Lariss a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odlegość za pośrednictwem Sklepu, jak rownież tryb postępownia reklamacyjnyego oraz tryb odstąpienia umowy przez Konsumenta .

3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem , o którym mowa w art. 9 ustwy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r (tj.Dz.U.z 2020r . poz 344, ze zm ).

4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientow Sklepu . Wszyscy klienci sklepu są zobowiązani zapoznać sie z postanowieniami Regulaminu , przed dokonaniem zakupu.

5. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu . Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu , obowiązuje w momencie złożenia zamówienia .

6.Każdy klient ma możliwość zapoznania sie z Regulaminem w każdym czasie , klikając na stronie internetowej Sklepu Butik Lariss w hiperlink ,,Regulamin Sklepu”.

DEFINICJE:

REGULAMIN: niniejszy zbior regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.

Klient: . Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.

 Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.butiklariss.pl za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia.

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym

Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Butik Lariss Ewa Dąbrowska  a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.)

 Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

 Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO :

1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego ramach.

2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

4. Butik Lariss  Ewa Dąbrowska  może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich.

b) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego.

c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez  Butik Lariss Ewa Dąbrowska za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię firmy Butik Lariss .

5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Butik Lariss .

6.. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

7.Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.

c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).

d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Butik Lariss.

e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.

f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

PROCEDURY ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY :

W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.butiklariss.pl, dokonać wyboru towaru – odzieży, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a) przedmiotu zamówienia.

b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują).

c) wybranej metody płatności.

d) wybranego sposobu dostawy.

e) czasu dostawy.

4.5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Butik Lariss Umowy sprzedaży ,  zgodnie z treścią Regulaminu.

7. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

DOSTAWA:

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską – InPost oraz do Paczkomatów InPost.

3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.Butiklariss.pl .

Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia, faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

CENY , METODY PLATNOŚCI ORAZ TERMIN PŁATNOŚCI:

1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

2. Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar przelewem.

a) przelewem Santander Bank Polska SA. 80 1090 2835 0000 0001 5113 3035

b) płatnością w systemie: Przelewy24

3. Termin płatności. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności kartą płatniczą, płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 24h od złożenia zamowienia.

PRAWO ODSTĄPIENIA UMOWY:

1. Zgodnia z ustawą o prwach konsumenta z dnia 30 maja 2014r (tj . DZ.U. z 2020r poz 287, ze zm), Konsument moze odstąpić od umowy sprzedaży Towarow zakupionych w Sklepie , bez podnia przyczyny, skladając stosowne oświadczenie na piśmie , w terminie 14 dni , licząc od dnia wydnia Towaru ( tj . od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachownia tego terminu przez Konsumenta wystraczy wysłanie oświadczenia , przed jego upływem .

2. Konsument może odstapić od umowy , składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy .

3. Oświadzcenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres : sklep@butiklariss.pl

4. Konsument zwroci Sprzedawcy Towar w terminie 14 dni od dnia w ktorym odstapił od umowy . Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem .

5 Zwtrot towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy : Białobrzegi 26-800, Ul. Jana Brzechwy 36.

6. Sprzedawca w terminie 14 dni , od dnia otrzymania oświadczenia o odstapieniu od umowy , zwroci Konsumentowi wszytkie dokonane przez niego płatności , ( natomiast konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty wysyłki oraz zwrotu rzeczy np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania),  w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w  ktorym otrzymaliśmy od Państwa zwrot. Zwrotu płatności dokonamy na wskazany przez Klienta numer konta bankowego .

7. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz nie odbieramy z paczkomatów jak i innych punktów odbioru.

8. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób , aby nie doszło do uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU TOWARU:

                1.Butik Lariss Ewa Dąbrowska , Jana Brzechwy 36, 26-800 Białobrzegi jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.22(1)Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres : sklep@butiklariss.pl. Butik Lariss zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

3. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

4. Butik Lariss nie jest producentem towarów .

5. Reklamacja powinna zawierać :

a) dane osoby składającej reklamacje (imię i nazwisko, adres korespondecyjny, opcjonalnie -adres e-mail i numer telefonu kontaktowego ).

b) wskazanie przyczyny reklamcji oraz treści żądania.

c) numer zamówienia widniejący w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.

d) orginał dowodu zakupu (np. paragon lub faktura ) może ułatwić złożenie reklamcji , ale nie jest niezdbędne do jej złożenia.

REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ :

1.Butik Lariss podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2.Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Butik Lariss o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Jana Brzechwy 36 , 26-800 Białobrzegi , mailowo pod adres: sklep@butiklariss.pl .

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. Butik Lariss  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

POZASĄDOWE SPOSPBY ROZPATRYWANIA REKLAMCJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ :

1. Informujemy, że Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń:

a) możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej.

b) wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

c) Konsument może również skorzystać z bezpłatnej pomocy Powiatowego/ Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

d) W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECK).

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

3. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

1.Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży Towarów znajdujących sie na stronie sklepu .

2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą .

3.Aby móc korzystać z Usług Sklepu , niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej , umożliwiającej wyświetlenie strony www, jak rownież podanie adresu e-mail , umożliwiającego przesłanie informacji , dotyczących realizacji zamowienia.

4. Zakazuję się wszystkim osobom , w tym Klientom , zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7. Regulamin nie włącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem , Które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającym konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. 8. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać  się nieważne lub bezkuteczne , ważność całego Regulaminu w pozostałej części nienaruszona. W takim przypadku Strony zastapią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.